Kli i näsan.

Min näsa kliar satan. Jag har gosat för mycket med lill vilpis. Vaknade sent idag, skönt som bara den. Jag och mike gick ut med valpen sen vart det kronhallen. Eftr det kom Jessica och Timmy till oss för vi bjöd på kladdkaka, mjaadå då duger vi minsann! Har setat och lökat vid varsin dator i flera timmar..

Det är skönt att det är dåligt väder, hoppas det håller i sig i tre veckor till! Inte för jag gillar dåligt väder men jag skulle fan ta livet av mig om det skulle slå om och bli värmebölja nu när jag ska slita på jobbet.. Hoppas hoppas!

PUSSPUSS!


tillbaka till Portugal tack!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Håller helt klart med om att det kan vara dåligt!

jag måste också slita på jobbet :P : )

2009-07-12 @ 16:43:50
URL: http://lovisabjurlen.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi ska till varmare brädgrader, men först ska vi båda jobba :( sen när dom andra sliter i skolan så ska vi steka gärnet :D

2009-07-12 @ 22:03:55
Postat av: Elin

hehe kan tydligen inte stava till breddgrader :P haha!

2009-07-12 @ 22:09:55
Postat av: matilda

jaa! usch för sol när man sliter på jobbet!

2009-07-14 @ 16:21:54
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: matilda

haha söto!:D



vi funderar på kanske turkiet i september, vad tycker du om det?

2009-07-14 @ 16:22:49
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe :) ja om de är varmt i september så varför inte xD

2009-07-16 @ 12:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0