jobb och shopping.

Inte helt fel det..Men dagen började inte speciellt bra. Jag försov lite. Satt uppe till typ två och sjöng med pata, så satte jag klockan på sex så jag skulle hinna snooza, men sen måste jag ha stängt av den i sömnen.. Vaknade och tittade på klockan: halv åtta.. och ska jag va på jobbet!. Slängde på mih leans och tröja sen cyklade jag iväg (i motvind) till jobbet.. Men jag va snabb som blixten för jag kom bara 10 minuter försent. Men mjölksyran i låren ska vi inte tala om..

Sedan kom jag hem, träffade Jessicus på stan för att spendera mina sista slantar.. Men det var det värt! Köpte skor, klocka, och linne. Är helt kääär i skorna, lägger ut bilder på det nya snart!;)

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0