Helt jävla slut.

Gårdagen började skit bra. Var riktigt taggad och sedan kom det massa roligt folk, bl.a. carro och camilla och claudiaaa som jag inte har sett på alldeles för länge! Resten av kvällen orkar jag inte skriva nått om.. Denna dag har ju inte vart speciellt bra.. Somnade fyra, gick upp tjugo över sex, tog en kall dusch sedan var det dags att bege sig till jobbet.. Portdörren sönderslagen, min cykel sönderslagen blaablaa...

Timmarna gick sgt på jobbet, mammagull som jag inte träffat på år och dagar kom förbi med en puss på kinden och en slant, nu åker hon till janne igen så jag har lägenheten för mig själv denna helg vilket känns underbart! ^^ 

Ikväll ska jag bara vara själv och titta på det jag vill på tv och äta nått riktigt jävla gott!


PUSSPUSS!

,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0