Godmorgon gott folk

Vaknade nyss med samma galna morgonfrilla som jag alltid gör. Bredvid mig låg såklart Mikeal som va på fotboll igår så idag har han så ont i ryggen sååå.. Vad ovanligt, det blir väl jag som får passa upp på honom idag då. Mig gör det inget:)

Vaknade först riktigt tidigt av att valpen piper, och petra piper, och mamma piper... Kan inte alla bara sluta pipa? I alla fall när jag sover.. En annan sak som borde sluta är att passera min dörr och prata jätte högt medans jag sover.. Haha nu var jag tvungen att springa iväg, Valpis hade smitit in på mitt rum och snott Mickes keps.. Haha hur ska man orka?

Får se vad dagen har att bjuda på. Vdret är ju inte direkt på topp.


PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0