.

du springer över tundran och skriker högt när du vet att ingen annan ser
jag skrattar inte längre, jag mår illa när jag ler.

Stan med Jessica nyss, det blev ett par örhängen, två armband, en myströja och en fika. Sedan kom Claudia, Veran och Sonny. Efter det åkte jag och Jess till badhuset och solade, eller jag somnade så det kändes som jag bara låg där och svettades i onödan.. Men jag had armband på mig så lite skillnad belv det allt vilket är prima. Ska väl hoppa in i duschen och ta en iskall dusch snart.. Skönt det.

Sen bär det nog av till Claudia, hjälpa lite med matten:)

jag blir galen.

PUSSPUSS.


Nya byxorna


ett av armbanden och ringen

Kommentarer
Postat av: Anonym

någon har skärt sig...

2009-07-19 @ 23:51:10
Postat av: matilda

va?:O

2009-07-20 @ 01:43:57
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0