Efter regn kommer solsken.

Som min lskade Roland skulle ha sagt. Haha nu vill jag bugga till "Nu är det lördag igen". Jag fick en fin fin film av jessica igår på när jag och Micke visar våra sanna jag och dansar loss till Rolandz. Eller dansar och dansar vi hoppar, juckar och ser bara allmänt konstiga ut:D

Var även hos timmy igår med han, jessica och micke. Det blev Donken och utklassning på buzz. Jag är såå nedrans smart! Grattis till er föresten, 6/7-09<3



Nu sitter jag i soffan min och kollar på Room raiders.. inte världens bästa program direkt men det finns inget bättre just nu. Mamma och dem är ute med dogsen så jag njuter av att ha lägenheten för mig själver. När micke kommer hem från jobbet ska vi förmodligen till Elgiganten med Timmy boy, han ska köpa singstar eftersom han inte har någon chans på buzz:D


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0