Timmy är ett äckel

Han gjorde nyss bävernäve på mig som stank apa.. Får lite spykänsla varje gång jag andas med annars mår jag prima. Slutade ett idag så då åkte vi ut till Stendörren med lite käk och gott för att sola och mysa. Det var trevligt värre. Efter det gick vi ner lite på stan, kollade in Alkazar eller hur det stavas. Det var vl inte direkt mycket att hänga i julgranen, men många andra verkade gilla det så det var ju roligt. Inte min musiksmak riktigt kanske..

Jag gjorde världens tabbe igår.. Råkade raka mig med rakhyveln genom nageln in i köttet under nageln och det sved och blödde satan.

Nu ska Timmy och den lilla blonda hem så det är dags att ta farväl.

PUSSPUSS!


JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer
Postat av: isa

jag saknar dig också! lekdags snaaaart! <3

2009-08-06 @ 12:39:28
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: matilda

jaa! leka leka leka!!

2009-08-08 @ 11:03:58
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0