Sitter och chillar.

Sitter och chillar hemma i lägenheten med jessica, timmy och micke. Trevligt trevligt. Får se vad kvällen kommer att bjuda på. Ska kanske ut till Timmys pappa på nått hamngrejs. Kan ju bli trevligt det.

Försöker göra allt för att inte tänka på att det är skola om en vecka. Så jävla deprimerande så det är inte sant! jag hatar det verkligen.. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Men va fan, jag får väl försöka hålla mig till min plan som sagt. Funkar inte det vet jag fan hur jag ska stå ut.


jag sitter i soffan med en öl och ser ovanligt fet ut:P


My lovely ones<3

PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: isa

ja jag var ju bara tvungen att prata med hon camila efter att ha sett din supersnygga ;)

2009-08-15 @ 19:23:09
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: matilda

det gjorde du rätt i! ;D

2009-08-15 @ 23:15:59
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super snygg blogg du har fixat eller du kanske har fått lite hjälp? :P blev håret mörkt igen föresten? <3

2009-08-16 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0