Sååå.

Färdigfärgat! Det blev den vanliga mörka såklart. Trivs inte i någon annan färg tror jag, inte ens slingor. Lite tråkigt faktiskt. Så fort jag är på vg att färga i någon häftig färg så ångrar jag mig. Så fort jag färgar håret ljust så färgar jag tillbaka det dagen efter typ. Men men man ska ha det man trivs i! Och nu när det är nyfärgat så känns det skönt. Luktar gott, fluffigt, och inte alls slitet. Men jag ska ändå toppa det nästa vecka. Klippa ordning på luggen ska jag göra också.

PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svart är najs :)

2009-08-14 @ 19:20:56
Postat av: Matilda

jajjebjörn!:)

2009-08-14 @ 21:37:37
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill ha dit hår så fint ^^ snygg blogg vill ha en lika fin hehe

2009-08-16 @ 18:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0