Onsdag.

Godmorgon på er gott folk!

Jag är fortfarande ute hos farsgubben min. Det är mysigt värre, var så länge sedan jag var här så då är det ju alltid lite extra roligt att komma ut hit igen. Igår ar vi ju som sagt i butiken jenny och jag. Provade massor av kläder och fotade och tog emot idiotiska stökiga tyskar som ville kolla på kläder, slita och stöka med allt, men inte handla något. Suck. Men det var ändå roligt igår faktiskt, hade ju glizzy med mig!

Efter det kom pappa och Micke hälsade på men dem åkte sedan. Så vi sågs i Trosa där vi käkade en bit mat. Och det var sååå jävla gott! Åt scampi och pommes, det satt fint i magen kan jag tala om. Nu ska Jenny ha en massagekund och efter det ska hon åka till butiken men jag är så trött idag så jag kanske stannar hemma. Har inte riktigt bestämt mig ännu.

Nu ska jag se på svampbob!

PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: ellan

godmorgon hörru :) najs blogg :D

2009-08-19 @ 11:00:53
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: matilda

morn morn:)

tackar!;D

2009-08-19 @ 11:17:06
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0