myspys

sitter i mickes soffa och myser och titta på friidrott. Känns bra och humöret är på topp faktiskt! Stämningen är ju lite tung, med all förståelse men jag trivs ändå. Mickes mor och far är hemma så det är mysigt. Puss och kram på anna-carin som jag vet läser detta!:)<3

Ikväll blir det nog bara mys här hemma, har fått min älsklings glass också. Nu ska jag kika vidare på friidrotten. Ska bara skryta och säga att min älskade far vart citerat på friidrotts vm på tv! "som var förre grenansvarige Håkan Öberg Fridhäller skulle ha sagt, man behöver inte få till ett kast perfekt rent tekniskt, bara man har det rätta slaffset!" Hehe min lille far har pratat om "det rätta slaffset" sedan jag var liten, trodde det var blaha men tydligen inte!:)

Och det rätta slaffset innebär väl ungefär (jätte svårt att förklara) att få till ett bra utkast och "slaffsa" till utav bara helvete med näven så diskusen flyger som fan!:)

PUSSPUSS!


Haha här har vi min ståtlige far på maskerad:P

Kommentarer
Postat av: Liijnni

sv: tack så mycket :)

dock inte så jätte nöjd med headern men den får duga sålänge :)

2009-08-21 @ 19:25:24
URL: http://liijnnis.blogg.se/
Postat av: anna-carin

helt rätt tjejen älskar att läsa din blogg.Den får mig att le och det behöver jag.

2009-08-22 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0