Morrn morrn!

Vaknade för ett litet tag sedan. Av valpen såklart, ylade och skällde som bara den. Sedan när jag gick ut var han hur jobbig som helst, men han tuktades upp av en mästare och blev en liten snäll valp:)

Planen för idag var egentligen att åka ut till Jogersö med Elin och Micke men vädret var inte det bästa i morse så vi sket i det. Men nu tycker jag att ädret ser rätt skönt ut egentligen så jag kanske tar mig en solning idag igen? Annars blir det väl en sväng på stan eller något sånt. Jaja vi får se helt enkelt!

PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Elin

Blev ju inte riktig som planerat :(

Söta ni är tsm:) <3

2009-08-10 @ 12:25:57
Postat av: Matilda

Hehe neej, men vädret pajjade våra planer:(

tack:)<3

2009-08-10 @ 16:05:24
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0