Mina fötter luktar apa.

Så går det när man jobbar hela dagen i svettiga plastskor.. Men men:) Just nu sitter jag och tittar på när Micke och Timmy spelar Gudfadern. det gör mig sugen på att titta på alla tre filmerna. Micke fick dem av mig i julklapp förra året så jag ska nog sno dem någon dag och ha Gudfadernkväll/natt. Låter som en bra idé.

Vädret har varit grymt skönt idag så jag var lite sugen på att stänga konditoriet och sticka och bada men det var bara en dålig snilleblixt jag fick. Har i alla fall hört att det ska bli fint väder resten av vecka så något skoj ska det allt hittas på! Det måste det. Det är ju "nyköpings festdagar" så vi får väl se om det blir någon fest eller om det blir lika tråkigt som varje år, vad tror ni?

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0