Jag vill bo utomlands. Och lite om kungar.

Så om någon rik eller jävligt generös människa läser detta tycker jag att den personen ska sponsra min flyttning med ett par miljoner. Fatta liksom att ha en lyxvilla precis vid havet, en vit sandstrand, fet pool, egen bar, sedan ska jag ha en egen slyna som ska skjutsa mig in till centrum, bära mina shoppingkassar o.s.v. Då skulle jag såklart ha massa extra sovrum där min bästa ska bo med mig. Sedan ska vi steka hela dagarna, bada, shoppa, dricka, mysa, gå ut och käka, ta ett nattdopp och sedan sooova bort halva dagen! Synd bara att man är fast här och förmodligen kommer vara det resten av mitt liv. Är det konstigt att man blir less?!

Jaja, kom i alla fall nyss hem igen. Var på stan och lämnade puppy till Pata sedan pratade jag lite med Clas och co. Efter det åkte jag och mötte min sötnos Claudia som ska åka till Rhodos det lyckosen! Ha det så jäkla roligt hjärtat. Nu sitter jag hemma i soffan med mamma och dricker te och diskuterar varför den kungen gifter sig med blir drottning, och den drottningen (i detta fall prinsessan) gifter sig med inte blir kung. Han blir inte ens pring tror jag, herting av nått men inget annat. Så vitt  jag vet i alla fall. Jag ska kolla upp det nu!;)

PUSSPUSS!


mysig bild, fast vi ser fåniga ut:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0