Hem idag?

Har precis fixat klart mig och lite annat grejs. Så nu ska jag väl gå omkring här och strosa lite. Pappa och Micke kom nyss hem, Trodde dem skulle jobba till fyra men icke det. Så det var ju en trevlig överraskning:)

Man kanske ska åka tillbaka till Nyköping senare? Pappa ska ha träning vid fyra, femtiden så då kan jag hänga på i bilen, men jag trivs här ute på kandet så jag kanske stannar. Borde gå och lägga mig i solen säger pappa men jag tyckte det var kyligt ute? Eller är jag bara ovanligt frusen som vanligt kanske? Hehe ja ja jag får väl gå ut och känna efter!

PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hem!

Träffa mig ?

Puss<3

2009-08-19 @ 13:13:52
Postat av: matilda

du kan ju inte vara anonyyym?!:D

2009-08-19 @ 13:15:05
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är iskallt ute nu för tiden, börjar bli höst :(



Vad fin du är på din profilbild (: (: (:

2009-08-20 @ 11:47:01
Postat av: Matilda

ja usch:/

taack sötnos:)

2009-08-20 @ 12:19:06
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0