Hej hej bloggen.

Nu är det kanske på tiden att jag uppdaterar lite här känns det som! Har varken orkat eller haft lust på sista tiden. Har haft annat för mig, bland annat så har jag varit i skolan, tråkigt men helt okej ändå, sedan har jag varit på stan varenda dag för att köpa lås till skåpet i skolan, men har glömt det varenda dag också, starkt jobbat! Ifredags var det 18 årsfest för Sofia och Jonna, jätte trevligt och skit mysigt ställe. Och igår vart det kräftskiva hemma hos Em så träffade jag becca också:)

Idag mår jag blää.. Har inte druckit mycket alls men det tar fan på krafterna. Detta var i alla fall sista helgen med dricka på ett bra tag. Har bättre saker för mig än att sitta och bli full, skämma ut sig och må pyton dagen efter. Kan ju faktiskt ha kul ändå. Nu när sista året på gymnariet är här så får jag allt prioritera lite annorlunda!

PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: isa

känner likadant här, alkoholintaget har blivit lite för ofta sista tiden... dags att vara duktig skolflicka nu kanske? ;)

2009-08-30 @ 15:45:50
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0