Godnattis.

Sitter hos micke i harg nu, och det var ju inte igår kan man säga! Över två veckor sedan typ, förut var vi här nästan varje dag. Så det är mysigt, vi ligger i sängen och försöker hitta något bra att titta på men det lyckas vi inte speciellt bra med. Jävla tv å visa dåliga program söndagkvällar!

Har varit hos jessica och snackat lite projektarbete och druckit te och kollar lite friidrott såklart! Vi kom fram till en del saker så nu känns det i alla fall som man är igång lite. Det är väl bara att välja något som verkar roligt så ska det nog gå bra. Ska prata med pukie om vad hon har för bra tips imorgon också. Och så ska vi hålla tummarna för att vi inte får en viss mobbarlärare som huvudmentor i projektet..

Imorgon blir det fika/lunch på stan med tjejerna, d.v.s. Elin P, Frida R och Elin L. Det ser jag fram emot! Alltid kul att ses, det är inte ofta man lyckas samla ihop dem gamla. Ska skicka ett sms till min andra Fridaagull och se om hon kan hänga på. I såfall är vi alla fem, det gamla vanliga gänget från oppebytiden. Kan man sitta och snacka gammal skit och skratta.<3

Nej nu ska jag krypa ner och mysa!

PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Tack! Vad kul attd u gillade min lilla blobbis :)

2009-08-16 @ 23:47:26
URL: http://shopalicious.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0