Fäärdig!

Med jobbet då såklart. Riktigt skönt ska jag be att få tala om. Slutade ett idag också så det var extra skönt. Em och Becca var gulliga och tog md mig till afterwork,, d.v.s. öl och pizza:) mumsigt värre så det tackar vi för! Sedan begav jag mig hem, bytte om i några timmar ( det är alltid lika frustrerande ) och sedan gick jag ner till Rockbaren och mött Mick och Timmy. Vart lite mer dricka där, men sedan tänkte vi att vi skulle lugna oss lite eftersom klockan inte var mycket så i gick hem och käkade lite. Jag åt pasta (såklart! ) och stuvad spenat. GOTT!

Nu ligger vi i sängen och funderar på om vi någonsin kommer orka resa på oss igen. Får se hur det blir med den saken. Men om vi nu skulle göra n kraftansträngning och resa våra fläskiga ryggar från en mysig säng, så möter vi upp Timmy och kanske tar en sväng till Frida och Andreas:)

Hönsa är döe.
Å tuppen e full.
Å griseknoa e full.
Å vad beträffar Emil sååå..
Ja Emil e också full!
 
hahaha!:D

PUSSPUSS!


Det har varit lite dåligt med nya bilder, men det kommer, det kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0