...

Fan jag är fortfarande riktigt besviken. Men det är väl inget i jämförelse med hur du känner just nu. Ledsen, arg, besviken, sårad, saker kunde ha gjorts på ett smidigare sätt! Har fortfarande svårt för att förstå det.

But my compassin only goes out to those who deserve it.

Anyway, Nu ska jag vara valpvakt. Han har blivit riktigt stor nu byrackan. Han kom nyss hem från en prommis och det första han gjorde var att springa fram till mig och ta ett ordentligt bett i mitt hår för att sedan låssas att det var ett byte som han skulle döda.. Sköönt!:P

Mikael ligger fortfarande och sover men det kan han gott få göra. Han låg väl och kollade på film hela natten när jag sov antar jag:P

PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det som händer/har hänt? :( <3

2009-08-13 @ 19:03:00
Postat av: Matilda

kan ta det nån dag.<3

2009-08-13 @ 19:47:06
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0