Duktigt duktigt!

Förlåt förlåt att min uppdate har sugit gubbpung på senaste tiden! Men jag har haft full rulle i skola och på stan så jag har vart helt slut när jag väl kommit hem så jag har int haft ork att skriva något att läsa.

Dagen i skolan började i alla fal med lite förvirring, trodde jag hade eng c men det hade jag inte, trodde jag hade eng skrivkurs men det hade jag inte, trodde jag hade ryska men det hade jag inte, trodde jag hade geografi men det hade jag inte så jag irrade omkring hela morgonen kan man säga! Men men det löste sig sedan som tur var.

Resten av skoldagen gick fort som bara den. Efter skolan vart det stan med jessica, josse och thai-lina. Eller stan och stan, vi satte oss på coffee house och drack flera hundra liter te och pluggade satan! Jessica och jag var duktiga som fan så nu ligger vi ett antal veckor före i planeringen i projekt arbetet! Duktiga är vi allt.

Sedan åkte jag till biblioteket och lånade en bok som jag ska läsa. Hahah det är första boken jag lånat sedan jag gick i fyran och läste Gummi-tarzan. Bra bok det;) Och jag passade på att införskaffa mig ett lånkort eftersom jag smälte mitt i sjuan.. haha jag är så smart. Men nu har jag ch Micke kollat på Jönssonligan och druckit te, jag iaf, så nu ska jag göra något annat!

PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Tack för din kommentar om min blogg.. din är olik min .. men gud vad glad man blev läsa de du skriver mycket spralligheter och fart och fläkt mysigt fortsätt med de söta du hare bäst

2009-08-30 @ 12:09:17
Postat av: jessica

duktiga e vi :D:D

weiiii.....!

2009-08-31 @ 11:03:07
Postat av: AWA

Usch fy blä vad söt liten hund! :D

Vilken ras?

2009-09-20 @ 14:44:01
URL: http://angeliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0