Bakis?

Satt nyss och läste på Aftonbladet.se, där de skrev om "de bästa bakistipsen" Och jag som ofta blir äckligt bakis tänkte lsa och se om det var något att ha.. Jaja här kommer tipsen (som verkar lite fåniga enligt mig). Jag kortar av dem lite, vill ni läsa hela artikeln får ni gå in på Aftonbladet.se.

- Drick mindre mängder. Mindre än vad? Och är det inte redan ganska uppenbart?
- Drick ordentligt innan du går och lägger dig. Dricka ännu mera? Låter inte bra.
- Varva med icke kolsyrat vatten. Bubblor är tydligen bakisframkallande!
- Ät bananer eller tomater innan du somnar. Ja då är det bara att pressa i sig tomater då. Gott!..

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker dessa "tips" var väldigt skumma. Antingen en sommarjobbare, eller brist på bra artiklar. Det måste väl ändå finnas viktigare saker att skriva om i en av Sveriges största dagstidningar?


Ta en av dessa. Men glöm inte att varva med tomater och icke kolsyrat vatten!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! jag skulle aldrig vilja sitta å trycka i mig tomater efter en fyllekväll då skulle man ju må betydligt sämre :P Vilka jävlit konstiga ideér folk kommer på att skriva om...

2009-08-16 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0