Usch usch

Dagen har varit fylld med bra och dåliga saker. De dåliga var väl Ann-maries
och Ulfs världelösa humör och dåliga betygssättningar... Det bra har väl varit
trevligt folk och att det äntligen är lov, och sen att solen har skinit och jag va en
söt trollunge idag fick jag höra:)

Efter skolan blev det att åka lite med Elin som tog körkort för ett litet tag sen.
Hon är en mästare på att köra och sommar/vår känslorna kom ordentligt fram
när vi åkte i solen och lyssnade på sommarmåstet Gyllene tider! Sen blev det
lite gym och efter det lite picknick. Skönt att leka lite med min gulle Elin. <3

Men nu har hon brassat hem till Stigtomta så jag kommer sitta själv i lägenheten
och inte göra ett skit hela natten. Hatar att sova själv.. Kommer bara sitta och
deppa hela jävla natten. Gött..


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt snyggt hår! :)

fin blogg åxå! :)

2009-04-03 @ 23:22:03
Postat av: Matilda

Tack så jätte mycket! :)

2009-04-03 @ 23:36:18
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0