Torsdag-Vårdag

Torsdagen va ovanligt okej. Ryskan kändes bara som tre timmar istället för fya, vilket va fint
 som snus! Resten av dagen flöt på, jag slapp matten. Det blev en tur på stan med min
älskade gullunge Nathalie, som föresten hitta världens snyggaste skor. Det gjorde iofs jag
med så om nån har 700 så är det helt okej om nån vill ge mig dem.

På kvällen blev det after school café och träffa lite mysiga människor och lyssna på musik, t
revligt trevligt. Köpte nya apsnygga brills idag också! Nu är jag tyff.

Ha det gott!


GODNATTPUSS!




jag dör lite

Kommentarer
Postat av: dinälsklingsnattis

Sikkna snygga skor du har hittat.Dom är våra allihop!

Jag saknar dig mitt lilla gullefjun & hoppas få se dig shakea loss på dansgolvet tillsammans med mig imorgon natt! Puss du är bra<3<3<3

2009-04-06 @ 00:00:17
Postat av: Matilda

Jag vet!!

klart dom är våra! Har du köpt dina svarta ännu? jag saknar dig också massor!! vi måste ta en myskväll allihop och fira lite innan vi åker iväg till olika länder! :(

<3<3 puss favoritNattis<3

2009-04-06 @ 09:20:13
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Nassit

dö på du, speciellt när du ser att jag har såna skor... hihi :)

2009-04-06 @ 10:20:19
Postat av: Matilda

SLYNA :(

2009-04-06 @ 16:17:18
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0