Stockholm med Petra.

Japp, idag begav jag och syster Pata oss till storstan för att shoppa lite saker inför Portugal.
För min del blev det en kjol, tre tröjor, två piercingar, ett halsband och lite krubb. Petra köpte
chinos, tröja och lite mer saker.. Jag fick mig iaf en gratis läsk för vi slog vad, att jag inte vågade
slicka på handstångsaken till rulltrappan. Men se det vågade jag! Mmm mums..

Igår var Elin och Frida här och hjälpte till att passa illbattingen Wille. Det var mysigt, vi grillade och
hade det riktigt skönt.

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Pata

Du är äcklig, vågar inte ens tänka på vad som ligger och gror i din skumma mage nu!!!

2009-04-05 @ 20:31:38
Postat av: Elin

haha, bara du skulle komma på tanken att slå vad om en sån sak :P Jag är inte förvånad över att du gjorde de heller, hehe. Lät som du hittade en del fast du egentligen inte ville med :P :D

2009-04-05 @ 21:56:17
Postat av: Matilda

hahah ja jag är lite speciell på det sättet:P ja jag hittade massa saker, och billigt va det också ;)

2009-04-06 @ 09:16:28
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag är inte äcklig, jag är pank! då gör man nästan vad som helst för lite pengar eller en cola:D



det va gott att slicka rulltrappa!

2009-04-06 @ 09:17:47
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0