plugg plugg plugg

Japp, det är precis ad min kväll består av. Jag har äntligen fått arslet ur vagnen och satt igång igen. Det känns bra som tusan, men jag har mycket att ta igen men men det blir ju inte bättre av att jag skjuter upp det så det är väl bara att ligga i. Hittills har jag gjort klart samhällen och kompleterat mitt religions prov. Sen ska jag bara skriva en argumeterande uppsats i engelskan, en språkanalys i svenskan, observationsstudie och kompletera lite saker med Jessicas och mitt projektarbete, plugga ikapp i matten och läsa en bok i religionen och svenskan! Jag måste fan sätta fart..

Min lilla energikick fick jag nog av det underbara vädret som har varit idag (och som förhoppningsvis kommer sitta i hela helgen). Sen har jag ju spenerat tid med mina gullisar Nattis och Jessicä idag. Efter skolan, ja vi skippade matten, blev det en sväng på stan. Azzi hittade, och fick, en skit snygg klänning, och jag och Lunki hittade våra skolavslutnings/peace kläder. Sen hittade jag ju världens underbaraste skor också, två stycken. Så käre far det är bara att punga upp!<3



SOMMARKÄNSLOR OCH PUSSAR FRÅN MATILDA!


Plugg-Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0