NATTIS KOMMER SNART!!!!

Åååh jag har saknat min Nattipluttan som ett as! Ska iväg till
Skavsta och möta Nattis, Amanda, Louise, Jesper, Clas och
alla andra brysselmänniskor. Och jag har till och med varit
snäll och köpt lunki en present ;)

Jag hatar skolan föresten, verkligen hatar. Har så sjukt mycket
att göra för jag ligger efter med tusen arbeten och uppsatser, sen
får vi nya saker HELA tiden och snart är det dags för nationella? Hur
ska man hinna med allting som måste göras? Och om man nu på
något mirakulöst sätt lyckas, hur ska man då få tid till att leva? Göra
saker som man mår bra av, inte sitta inne med huvudvärk och plugga
bort hela sitt liv. Om någon ängel har ett svar på det får den personen
mer än gärna dela med sig för så här kan det fan inte vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0