Mys hos Mikeydoolie

Nu har jag precis kommit hem från Nattis. Mötte henne och de
andra på Skavsta nyss. Kul att se alla människor igen. De såg
dock lite trötta och slitna ut och hesa var de också:P En liter sprit
gav jag till Lunki så hon kan roa sig lite såhär i vår;)

Nu ska jag äta hos Micke. Jag trör jag töjde ut min magsäck när vi
var i Portugal.. Fan buffé tre gånger om dagen plus chips och godis
är inte bra. Nu är jag hungrig hela tiden och blir aldrig mätt. Heheh
men det var det väl värt antar jag. Jag gillar väl att äta helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Men det är bra att du äter sötan.

Japp min blogg är ju sååå bra & fin LOL

<3<3

2009-04-22 @ 20:13:26
URL: http://karljohancarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0