Minne är inte min starka sida.

Som sagt så var jag ju i stan igår och skulle packa saker inför resan,
så jag tyckte jag var duktig och kom ihåg allt men nu är det visst rätt
många saker. Laddaren till mobilen och mp3:n till exempel, och det är
viktiga saker så idag får jag ta bussfan till stan igen och sen tillbaka.
Jag älskar att åka buss! (inte riktigt men ironi däremot)

I morse vaknade jag och rabblade upp veckodagarna på ryska. Det kändes
en aning konstigt. Kan bero på allt skit jag har att göra innan jag åker. uuuh

Nu ska jag äta och mysa med Lakris!

PUSSPUSS



Kommentarer
Postat av: aalle

Sv: Tanx :)

Dina var oxå riktigt gulliga ^^

Älskar ditt hår!

2009-04-09 @ 18:18:00
URL: http://aalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0