Hejdå :(

Idag ska jag äntligen träffa min söta Nattipluttan! Det är riktigt efterlängtat
ska jag tala om. Har inte setts på nästan en vecka och det är ju inte likt oss.
Idag blir det förmodligen fika och mys i solen, och såklart hejdåpussar för vi kommer
inte ses på två veckor (!) för de åker till Bryssel och jag till Portugal.

Sen kanske Jesper och Jessicka kommer också, det håller jag tummarna för!
Måste ju säga hejdå till lilla Azz så hon inte blir alldeles förtvivlad;)

HEJDÅPUSSAR


Nattis

Elin och Frida (och Lio och ringholm!)

Jessicääz

Jesper

Mamma

Kommentarer
Postat av: mollvig

svar: tack! :) hur hittade du till mig?

2009-04-08 @ 16:36:05
URL: http://mollvig.blogg.se/
Postat av: Matilda

ååh:(

men jag kanske kanske kanske kan komma in till stan idag.

jag ringer isf!

<3<3 älskar dig gumman

2009-04-09 @ 10:33:26
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0